onsdag 7 september 2011

Duschad och FIT FOR BED :D

Har nu duschat, ätit pizza och varit på SISTA teorilektionen i Enköping ska bara dit på Fredag och göra sista uppkörningen, höhö.. är jag nervös??
Aja det går nog bra :)
Men iaf så påvägen dit så svängde vi in på en ridsportbutik som jag inte ens vetet om och den heter så mycket som Liqusini Hästsport ny öppnad!
En stor HISS till dom redan för otroligt bra och trevlig personal och ett bra sortiment till bra priser dessutom :D
Så pappa va så gullig och köpte ett brunt GG dressyrschabrak till mig där :D så nu fattas bara lindor i samma färg har ju kommit i en sån här matchnings period nu men del tycker jag det är snyggt att matcha ex. hopp schabrak med luva och dressyr schabrak med lindor eller? Tycker iaf jag!
Tyvär får ni inge bild på det då jag inte har någon ork eller lust att ladda in nu :)

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar