fredag 26 augusti 2011

Bra och jätte dåligt!

Red vid trädgårdsmästarn idag med Felicia klättrade red på volt ja lite sånt och efter 30min skulle Felicia rida då och satt upp började med att klättra några gånger sen så red hon på volt och föröskte få honom på tygeln men sedan började dom galoppera på en ja noraml stor volt då gick det åt skogen vi visste inte att makren va så blöt under gräset så Muppis ena bakben hamnade i kors framför det andra så han la krokben för sig själv tappade balansen i fram och ramlade rättare sagt "Bambi på hal is" allt gick så fruktansvärt fort och jag bara skrek åt henne LIGG STILLA FÖR *** då hon såg väldigt illamående och chokad ut muppis sprang hemmen honom brydde jag mig inte så mycket om då, sedan fick jag springa till stallet för att hämta hjälp då felicia trodde hon brutit foten halva stallet kom nerfarandesoch frågade om hur det gick och allt iaf så skjutsade vi hem henne så hennes mamma kunde skjutsa henne till akuten men allt slutade iaf bra hästen oskadd min lilla flicka hade som tur va bara blvivit av med en benflisa, PUH!

Sköt om er! Den här dagen glömmer jag ALDRIG MER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar