tisdag 16 augusti 2011

Sista sommarlovs kvällen...

Sitter nu ny duschad sal bara göra en sista grejmed håret nämligen ha i hårinpackning och sen slänga på sig sovkläderna och så är bara att säga godnatt och släcka lampan USCH jag vill verkligen inte till skolan hade varit roligare att börja gymnasiet än att börja 9:an med min cp störda klass elelr ja bara visa är störda alla utom mina vänner :)
Men ändå fast nej Madde nu ska vi inte vara så negativa utan tänka att allt börjar halv 9 och slutar 3 och sen kommer jag få åka direkt till min lilla bebis som nu mera bara får gå i sjukhage pga. hoven..
På tal om hoven så tog jag av silvertejps bandaget för att lufta och lägga nytt men han fick inget nytt för trålen var alldeles vit och gegig inte kul men förhoppningsvis kommer hovis i morgon och kan sätta ffast han sko igen så att han får gå ut med dom andra ^^
Så nu ska jag ta och smeta in lite hårinpackning i håret och sen skölja ur efter 20min. sen sova..

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar