söndag 21 augusti 2011

Gästbloggaren ;)

Felicia heter jag och de här är mitt första blogginlägg nånsin så ha tålamod med mig. För att sammanfatta dagen i stallet kan jag börja med att säga att jag och Maddis hoppade Muppis. Madde började med uppvärmningen och hoppade upp till 80cm. Sen tog jag över och hoppade runt en meter. Efter en stund var de Maddis tur att konfrontera sin hopprädsla och slå sin gräns på 80cm. Hon gjorde de väldigt bra i ena varvet men fegade ur i de andra. Jag är i alla fall stolt över henne. Efter hoppandet skulle muppis få duscha och stretcha, som så många gånger förut, men i dag ville han inte vara med och trilskades litegrann. När han släppts ut i hagen blev han anfallen av en hagkompis som bet honom i pannan, stackaren. Sen var vi flitiga och putsade dagens utrustning. // Kram, Felicia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar